Friday, January 1, 2010

New Year 2010!!!

salam 1malaysia thun 2010.. ngee~

waktu : 12.00 malam...
tarikh : 1 jan 2010..
venue : hostel ku..

Alkisah aku & 5org kwn yg berada di hostel.......

[ smbut new year thun ne kt umah je..mkn mee sup housemate aku masak...sedap oo..and menghitung detik2 penting itu..tp kesian ouhhh k-a-m-i..berdiri dpan pintu grill yg berkunci rapi..then menjerit melalak beramai-ramai tgok bunga api kena pasang dpan hostel..ouhhh so sweet kn? kt hostel kitorg je ada..tmpt laen xda kn? hahah! i tell u aa....jgn jelessssss..then aku mndi ouhh malam thun bru..nk buang syiallll kononnya..pdhal nk buang daki..bau masham..ahaha..xsenonoh tul anak seekor neh..ada aku kesah~~~~lalalalala~~]
ahahahahaha..*mengong jue*

yehaaaaa~ yuhuuuuuuu....new year 2010...!!
goodbye 2009!! welcome 2010!!!
hope this year will bring happiness to oulss~
may god blessed us! =D
think positive,be positive & smile owez!!

with lurve,
-jue-

p/s : slth lama xmengupdate..aku td menjenguk blog2 follower aku & blog yg aku follow..blog korg mmg beshhhh ouhhh...thumbs up ya! begitu seronok aku membacanya..btw,, korg mmg besh!! [jeless taw tgok u oulss pnya blog] hehehehe..

No comments:

Post a Comment