Tuesday, January 26, 2010

apakah ini?

salam 1 malaysia...^_^
[ehh tetiba lak aku bg salam tuk blog sendiri]
wakakkakakakaka..*bengong*
ok2...serius..back to topic..
kebelakangan nie kan..
aku diserang 1 penyakit pelik..
iaitu sakit pewot yg memulas utk mengeluarkn
smua sisa didalam pewotku..
in medical term, diarrhea...cehhhhhhh..
[cirit-birit loh..]

tp kenapa eh..after 1 hour mkn je...
msti nk ke toilet..dan akan ketoilet jugak slpas beberapa minit
ke toilet kemudian akan ketoilet lg lepas td ketoilet yg kedua kali
ketoilet smpai lahh 5 kali sehari ketoilet saja..hahahaha..

pelik bukan?? sedangkn i'm on diet skg..
apa yg aku makan itu akan kluar balik..aikkkkk??
klu mcam tu xknyg2 la aku..
huhuhuhu..adakah ini disebabkn oleh pewotku yg dahaga
& hauskn makanan sedap2 dahulu?
kekekekekeke
sbb aku penah terbaca 1 artikel mengatakan
yg ia disebabkn oleh kerana kurang pengambilan
makanan karbohidrat? ohhhhhhh bulan! maknanya aku xbleh berdiet..
kena makan byk nih..[alasan tuk dpt mkan semula mknan yg enak2...hoho]

.........................TAPI KAN..........................
aku nk kurus gak...
tergemok lebih suda...hahaha
kena diet yg btul la pasnih...
kesian pewot aku ouhhh...


No comments:

Post a Comment