Friday, January 1, 2010

Derita Merindu

phewww~~~...tgh dgr radio online Era fm nih..apsal tahun bru psg lagu jiwang2?? haih! then skg tgh dgr lagu Derita Merindu dr Ahli fiqir..liriknya berbisa dohh!

Seandainya kau berada di depan mata
Mudah untuk aku berkata-kata
Supaya dapatku melihat seraut wajahmu
Walaupun belum tentu kau mahu bertemu
Apalagi memandangku

[ouhh jgn kejam la..pandang lah muka kekasihmu..ciptaan maha esa..
terima seadanya..ko pon ada kekurangan what~ ;p]

setelah ku turutkn segala kemahuan kau mainkn perasaan,
begitu mudah kau ucapkan,,terima saja kenyataan..

[gila vavi tul..ingt pakai buang?? dushh~ ]

Bagaimana hendak ku lupa
bayangan wajahmu selalu di depan mata
harum baumu masih dapat ku hidu

[ aduyaiiii da angau pulak ke..tp btul gak..haha no comment]

Bagaimana ingin aku membencimu
Jikalau setiap hari merindu
Sekiranya derita merinduimu itu sebenarnya bahagia..
Aku pilih derita..

[ouhhh dulu suh sayang..cinta...skg da suruh benci ke? damn!
yup merindui itu derita...aku paham..hehehe..mis my family!
homesick lak tetiba..nk blik...uwaaaa~ T_T]

Jika kau dapat memahami hati seorang perindu
Baru kau tahu derita hatiku
Jika suatu hari nanti giliran kau merindu
Baru kau ingat derita diriku

[hambek kau....padan muka...hahaha..gelakkn ko balik]

Segala yang berlaku bukan kemahuanku
Apa gunanya bahgia
Jikalau bahagia bersamamu hanyalah untuk sementara waktu
Aku pilih derita merinduimu

[haaaaaaaaaa.....*speechless* derita itu sakit la...bukan sedap pon]

lastly, jgn la bermain api..ingat hukum karma..
"what goes around, come around.."

...dgr lagu wali band..cari jodoh.."timur kebarat, selatan keutara, xjugak aku berjumpa..
dr musim durian hingga musim rambutan,tak jugak aku dpatkn..tak jua aku temukan..ohhh tuhan inikah cobaan..." wahahahaha kelakar lagu neh..nmpk sgt xlaku..hampehhhh..ouhh btw, itu je k..aku nk g mkan..lapo! DAA~!

No comments:

Post a Comment