Sunday, January 31, 2010

akhirnya............

setelah separuh abad aku dgn dia..
[ye2 seabad..pdhal 2thun je kot]
akhirnya aku dgn dia akan terputus jua akhirnya..
setelah bermacam2 dugaan dan cabaran..
kami hadapi bersama..[sedey ouhh]
akhirnya..dia kecundang jua..
membiarkn aku memilih pilihanku sendiri..
mencari yg lebih baik drpdnya..
bukan niatku berbuat demikian tetapi......
aku terpaksa rela..
kerana kau telah berubah..
bukan aku mahu berputus asa terhdapmu..
tetapi aku HARUS melakukannya..
maafkan aku
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TELEFONKU..
ouhhh my hp!!!!
rosak lak time2 aku pokai2 bgini..
terpaksa la aku menebalkan mukaku..
untuk meminta duit membeli hp baru dr abg2ku..
sanggupkah aku kena marah,kena bebel??
terima je la kenyataan..
tpon tu da burok benorrrr.....tapi...
bertahan utk 2thun ok..
bangga bukan?
.
.
.
[rosak keypad O la..then C xleh gak..menu pon..
mcam ne nk taip msg...
nk repair tp mhal...bgus beli bru kn..^_^]
.
.
.
.
.
haitghwtpedamakanbelumdamandikebelumsehattakmacamne
kejaoktaktponirosaklakorangbelikanbaruutkiblehtakhehehe
korangpahamtakmacamtulaakukenabersmsnganorg2
thenorg2peningxphamkesian,tahu? :P

p/s: n97 @ Iphone @ bluberry??? HAHA!


No comments:

Post a Comment