Friday, January 1, 2010

melangkah ke satu tapak lagi

salam 2010...
semlm aku ngan kwn2 plan nk g the mines harini...
jln2, mkn2, karok beramai2..
tp xjdi plak..wlpun aku terlewat bgon tp aku 1st mandi..
tp slpas tu ada lak xjdi g..so kecewanya aku!
then aku pon xjadi jugak..mlas lak nk kluar 2-3 org..
so fwenss,, ampun maaf dipinta ya! expeceli to cda & eyoq..
dorg da bersiap..haih! sowey sgt2 kwn..^_^

okeyhh blik ke topik..
melangkah ke satu tapak???
ouhhh umoku da meningkat dewasa..
meninggalkn zman2 remajaku yg pnuh liku..
da dewasa aku rupanya..
aku harus berubah menjadi dewasa...
yup msti! jadi matang jue!!
wlpun da rmai yg ckp aku da matang sbnarnya..
tp hakikatnya, aku merasakan aku xckup matang..

bayangkan lah...
aku xreti utk menjaga perasaan org laen..
aku pentingkn diri sendiri..
aku terlalu memendam rasa..simpan dlm hati..
aku xreti melayan boyfren..
aku xreti memgembirakn boyfren..
salah aku sebab aku macam KAYU!
salah aku sebab aku xpndai jaga hati dia..
salah aku sebab aku tak matang..
salah aku sebab aku xreti meluahkn perasaan..
Dan semua itu salah aku sebab aku xmatang..

Ingin aku tegaskn disini..
aku tak matang..
aku tak dewasa..
so,, ada aku kesah?
[ahahahaha..mengong jue..]
ok..ok..serius...
sekarang aku da dewasa..
so aku mesti kesahh smua tu..
aku mesti menjadi lebih matang..
aku mesti menjadi dewasa..
( supaya aku x ditinggalkn boyfren lg!
bangga bodo kena tggal..[pdhal frust]
huhuhuhu.. )

and lastly, aku msti transform menjadi dewasa!
dan aku xmahu keadaan jd huru hara sbb aku xdewasa..
go jue! go! chayok!
renung2kn & selamat beramal jue..;p

No comments:

Post a Comment