Sunday, February 21, 2010

si jelek

"orang yg berhati busuk itu terlalu psycho..
orang yg berniat utk menjatuhkn org lain itu GILA!"

harini aku terasa sgt hina..
seorg kwn mengatakan ingin melihat aku hanya berKEMBAN shja
utk pergi ke satu dinner klas nti..
dgn hanya berkain sarung..dan ada gelak tawa disitu..
aku tidak layakkah utk pergi keevent itu?

jadi kau ingat kau layakkk sgt???
ya mungkin aku tidak seseksi kau yg bergambar
dgn seksi sekali utk tarik perhatian lelaki..
yg bergmbar menampakkn aset berkembar kau..
lurah dendam kau..paha ber'muscle' ko..
gaya rmbut kau yg kau kira comel..aku kirakn sma
seperti babi memakai helmet tembikai..
itu yg kau katakan layak??? kau siapa utk memberi
arah utk aku berpakaian ikut kemahuanmu?

kalau antara layak dgn tidak secara jujurnya kau tidak layak..
terlalu banyak sebab utk aku tidak melayakkan kau menghadiri..
dr segi perangai kau, organizer itu sendiri tidak sukakan kau..
senang kiranya utk dia menolak kau dr majlis itu..
dr bf kau yg kau sanjung tinggi, dr komen kau ttg flyer dinner itu..
dan dr kelayakan pendidikan kau..sudahlah result exam sangkut, byk fail..
subjek byk mengulang..itu yg kau katakan layak???
tapi harus professional..smua itu bnda remeh temeh shja..

masih aku ingat lagi status kau dulu dimukabuku..
"sedapnya makan LAMP STICK"
sbnarnya kau nk bgtau LAMB CHOP STEAK bukan?
tapi kau xtau namanya, almaklumlahh baru pernah makan kan??
dan ada lelaki komen, sedap ke makan BATANG LAMPU..??
dia juga bgtau..LAMP itu lampu..STICK itu batang..nk kena ajar ke?
kesian kan kau..bodoh sgt kau kan..hakkkktuiii!!!
trus ko padam status tu..haha padan muka kau!!*gelak jaat*

aku ulang disini....Layakkah kau?????!!!
..gambar di lukis ketika sdg marah..
tangan terketar-ketar menahan sabar..

aku tau tidak semua org sukakn kita..
aku tau ramai org tidak suka dgn pembawaan diri kita..
aku tau org tidak suka duduk diam lihat kita bersenang..
aku tahu semua itu..tapi kenapa perlu utk menjatuhkn seseorg...

tipulah aku katakan aku tidak pernah sakitkn ati org..
tipulah aku katakan aku xprnah bermusuh ngan sapa2..
tipulah aku katakan aku xprnah mentertawakan org..
TAPI aku xprnah berniat utk menjatuhkn seseorg..
itu terlalu jelek bagiku..kejam bahkan keji lagi!

aku bukan lembu yg kau cucuk hidungnya
kendian mengangguk mengikut arahanmu..

p/s : maaf entri sgt berunsur EMOSIONAL..
mungkin sebab aku kan gadis..
hik hik hik

No comments:

Post a Comment