Tuesday, February 23, 2010

mata dan sesuatu

harini..seseorg di MS mengkomen ttg gmbrku..
[bm tunggang langgang..mengkomen?
ada ke? lantak la! hahaha <--gelakkn diri sendiri]

ini gambarnya ya bapakkkk2 ibu2..[indon sesat]


komennya berbunyikkkk,,
"i like diz angel...n ur eyes looked so sharp...there something on it..."

responku;
1. Angel?? rasa nk tergelak derrr..bila masa aku jd angel ni..ayat power derr..nk ngorat la tu..[bajet cute gila babeng haku...hahahaha]

2. my eyes looked so sharp...yup! aku sokong yg nih..mata ku mmg tajam..lg2 klu time hanginnn satu badan atau time focus 1 bnda..HOTTT gtu..,apa xhot nya, mata merah, hidung kembang kempis kluar asap,mulut lak lonjonggg je mcam angelina jolie..ops slah..halimah jongang.hahaha cuba bayangkan..burok huduh gilooo..haha!

3. there something on it..
...ya markah penuh disitu..mmg ada something..nk tau??
AKURINDUDIASANGAT2! NKTATAPWAJAHDIALAMA2,,NKDGRSORADIA,
GELAKTAWADIA,GURAUSENDADIA,GADUHMANJADIA..TAPI...........

Aku dan dia kini sudah makinn jauhhhhh..
tiada lg sapa menyapa..
tiada lg bertitip bertnya khabar semua..
semuanya pergi berlalu begitu shja..
bukan aku yg pinta..bukan jugak dia yg meminta..
tapi jikalau sudah terguris luka..menangis darahlah..
semuanya akan berlari pergi meninggalkan duka..
dan ini ketentuannya..haruslah redha..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.senyum.
.
.
.
.
.
"there something on it" = AIRMATA ada didlamnya =)
.
.
.
.
.
.
p/s : haaaahhhhhhhh aku dah tersentap-tap-tap-tap..
ishhh!!! hormon inbalance..hahaha!
[entri ni malas nk color2..font pon skema je..]

No comments:

Post a Comment