Saturday, February 27, 2010

blush hush hush

hmm blush hush hush~
engkaulah penemanku apabila dkatil..
menemankn aku saat aku berguling2..
wlpun kau slalu aku himpit..[sbb ko besar gedabak,xmuat oh]
tp kau ttap diam xberbunyi..
[klu kau hidup, da seribu batu aku larik laju2]
bwehehehehe..*senyum kambing*
..comel bukan aku melukis..hohoho~
.sila klik utk tumbesaran.

aku mengarutmencarutnisebabbosansangat..
aku xtau nk wtpe..so aku da lukis kau utk tatapan anak2 aku nti
[bila aku da beranak la then anak aku tgok blog ni..haha !]
ehh suda la aku mmg xreti nk berpuisi bersajak bagaiii..
aku juz nk ckp kaulah penemanku skg..[best oo pelok kau]
klu aku da berlaki nti..bwh katil la tmpt kau..
[hahahaha gatai nk berlaki benorr yee..]
*sila beri tamparan kesedaran didahi*

..aku cuma nk kata, aku syg kau blush..
*wekkk feeling kt patung berlebih-lebihan*

p/s : klu mama aku tau aku ada kau mmg dia suruh buang..
sebab aku pkai bju tido snoopy dlu pon dia nk buang da..
sbb dia kata pkai bju anjing..haramm..
dia risau aku kena samakk hari2 kot..[ohh ibu~]

No comments:

Post a Comment