Friday, February 26, 2010

ok ke tak ok?

nasigorengkampung,nasiayamgorengbelacan,meehailam,meeudang,
chickenchop,pauintikacang,kekdaguberlapis2,kekkokkekkok..
[ eh meleleh lak air liur nih..*smbil2 lap ngan tgn* ]

maaf ini bukan entri psal resepi mskan ataupun ____
[sila isi tmpt kosong sndri]
entri ini adalah ttg sipemasak..tukang msak ataupun chef..
kebiasaannya, sipemasak adalah......
[ahh suda!ayat skema pulak..krgn mengarut]

ok2..aku xtau sbnrnya apa nk update..
cuma semlm ada la knal lelaki reti masak ni..
[sblum ni knal jugak lelaki reti masak..contohya:
father aku,abg aku,uncle aku..]
klu boyfren setkat ni xpnah jmpa pon yg reti msak..
smua pon reti msk meggi je..
eh silap ex-boy k..aku kn single [kecoh je nk kata single kn? haha !]
*sila menyampah rasa nk lempang laju2*

da borak2 tu trus la aku 'teringat kata2 lecturer bm aku dulu2..
"klu korg nk idup senang lg gumbira, crilah laki yg pndai memasak.."
kn senang leh bntu2 kta memasak..kn gumbira klu dia yg msak..
ari2 mkn mknan sedap..chef msak tuh..sy pon jrg msak utk dia
sbb tkot kena kutuk msak xsedap..ha-ha-ha bestkn..=)"
ok tu pndpt msg2..jgn nk kutuk2..
tp kn klu aku..aku sokong gak gitu..hahahaha
[aku reti msak ok tp si P slalu kacau..pemalas..kekeke]

tp yg aku musykil skg ni kn..
knpa klu chef aka tukang masak, msti lelaki je smua..
da tu mskan sedap2 plak tu..mcm lelaki2 terdekat aku [family]
smuanya reti masak n sedap pulak tu..
apa petua dorg msak sedap2 ni..nk kena tnya ni..heh!
sbnrnya aku tau knpa, sbb dorg juz focus kt tu je..
bkn mcm pompuan, nk kena cuci kain la time masak..
tu yg terbubuh serbuk sabun tu..ingtkn perasa tmbahn..tu yg sedap..
[ehh cam prnh berlaku pulak..haha ! kantoi..
eh-eh bukan aku! lalalalala~]

so kpd lelaki2 kt luar tu..[ceh mcm nk warning je]
klu reti msak tu..kena la timbang rasa skit..
crilah bakal bini mcm aku eh..yg mmggg P..
so korg leh msak tuk aku..hahahaha !
[statement nk kena P jugak..penendang!haha]
ehhh komfem kena reject kn klu ada ibu2 makcik2
nk jdikn aku bkal menantu terbaca entri ni..
wahahahaha kena cop P suda..halamakkk xpa..
kempunan dorg nk bermenantukn aku nti..lalalala~
*perasan bukan..sila muntah*

ok ke tak ok lelaki tu kawen ngan aku??
eehh salah!!
ok ke tak ok lelaki masak?? bwehehehe
cool bukan..aww~

p/s : sbnarnya aku dlam mood LAPAR!
sbb tu dtg idea nk update ni..
*tgh imagine mknan sedap2*
hahahaha !

No comments:

Post a Comment