Monday, January 26, 2009

Youngest Daughter

Td aku duk guling2x tgk tv,surf internet n makan..
Aku terpanggil lak nk kol family aku..
Aku pown kol father aku dgn semangatnya..
tutt...tutt...tutt....
akak aku angkat..tnya khabar n borak sket2x..
pastu aku borak ngan father aku lak...
pastu mama aku..erm rindu aku kt dorg ne..
borak2x...

Lepas borak 2 aku terpikir lak..
Aku ne 'd youngest doter' in my sibling...
Org kata anak bongsu ne manja,gedix,noty & degil..yeker eh?? erm...

Bg aku xsemestinya mcm 2..ada gak anak bongsu yg xmanja..
But bg aku, aku xmanja & xgedik (gedix sopan tyme nk mnta duit 2 ade larh...hahahaha)
Degil...??yup..!! Aku ngaku yg aku mmg degil..keras kepala weyh..tp bdak baek gak..ngee~
Noty..?? erm, xgak...fifty-fifty kowt..ikut keadaan..tak kt semua tmpt bleh noty kn..=)

Manja..erm aku rasa kakak aku lg manja dr aku..
klu xdpt 1 bnda mmg nanges..hakhakhak!! (tyme kecil la tp skrg pown ada gak sket2x..)
anak bongsu ne slalunya tabah taw..btul..
contoh terbaek aku larh..ngee~ hoho!(gelak xmalu)

However, aku rasa manja2x ngan gedix2x,noty2x ne bkn sepenuhnya sikap d youngest doter..
youngest son pown ade gak..hak3..tp sikap ne semua org pown ade kn??? cuma cara nak tunjukkan n luahkn sikap 2 je yg berbeza cara...Rasa mahu dmanja n memanjai 2 mmg wujud tak kiralah utk kekasih,family atau kwn2x..kn?kn? hehe..

No comments:

Post a Comment