Monday, January 26, 2009

Impianku...

Aku nk sgt g tmpt2x yg aku idamkn kt dunia ne..
tak kesah lah kt pelusuk mana..
asalkn tmpt 2 besh...
aku nk tgkp gmbr byk2x bt kenangan..
posing gler2 kt tmpt 2..hehe


First, aku nk g Eiffel Tower dwaktu malam..best sgt kn..X_X


Nk g Korea yg ada 4 musim..


Tembok Besar China..


erm,Bali pown nk g sbb pantai dia cam besh jew..yerlah kowt..



Pulau Sipadan kt Sabah..he3! Laut dia cam Besh gak..Cuti2x dlm m'sia pown jadilah..ngee~

2larh antara tmpt2x yg aku nk g...lagi2x dgn org tersyg..(wah terlebih sudah!)hehe..Tp klu ada org sponsor aku, nk gak..msti best kn..(sapa la nk sponsor dak xmalu ne..hu3!)Ape2x pown, 2 juz impian N aku harap impian jadi kenyataan!!!pe@ce ya..v_V

p/s : Jgn jeles...adehh..dehh~ Angan2x mat jenin ker? huhu..

No comments:

Post a Comment