Sunday, January 25, 2009

Life a.k.a Kehidupan


"Life is More Complicated & Difficult..???"

Bila aku pikir2x balik sal Life ne, aku rasa cam nk nanges jer..rasa nyesal + geram + penat + 'sengal' bercampur aduk..Rasa bangga n Gembira 2 ada la gak..tp Klu la waktu dpt reverse..Mcm2x aku nk modified dlm life aku..hu3! Tapi xelok mengeluh kn...=)

Life aku umpamakan macam putaran roda tayar2x keta kt dunia ne..kdg2x kt bwah n kdg2x kt atas..erm, kehidupan dbumi yg indah ne byk pancaroba n dugaan..Terpulang kt manusia nk Handle mcm mana..Life as 'Karma', what goes around come around..Apa yg berlaku kt kita pada hari ini mahupun semalam mayB akan terjadi lg pd masa hadapan wlpun bkn terjdi keatas kita tp mayB kt anak2x kita or sedara mara..sO,berhati2x lah dlm kehidupan kita..Tuhan Maha Adil..

Life aku simple je..Mkn,Tdo,study,hangin out,surf internet..Aku xkacau org tp org shuke kacau aku..hu3!Tp Aiman xkesah~ Biarlah dorg..janji dorg bahagia..ngee~ Bagi aku xkesah la semua 2 sbb mayB 2 cobaan tuk aku.."cobaan...."Apa yg aku bleh buat,terima n atasi jer lah..hehe..

Apa2x pown, Life Must Go On..!! Watever~ Lalalala...

No comments:

Post a Comment