Sunday, January 25, 2009

Pagi Yg Gelap.....

"tup..tup..tup..KabOom..!! boOm..!!"
Alahai...bunyi apa lak ne...Aku da syok tdo di buai mimpi..bunyi2x ne plak wt bising..grrhh geramnya v_v Aku ngan muka 'koya' tgok jam tpon,6.42am..ermmm pagi yg gelap lg weyh...asal bunyi ne kaco aku...hu3! Dlm fikiran aku da mcm2x terbayang bunyi apa 2..Aku bermonolog sendiri..

"erm,xkn israel nk bom m'sia lak?ape kes?? bunyi 2 da mcm bunyi boOm yg aku tgok kt tv tyme israel m'hancurkn saudara islam dpalestin..Kejam nya israel n Amerika kn?? tp,xkn nk BoOm malaysiaku lak??uh,jauh malaikat 44..kt fikiran aku da menyesal sbb semalam bru je lepas dinner kt tmpt yg kena boikot 2..ne balasan kt aku kot sbb degil,xdgr cakap..hu3!

Bunyi 2 berterusan slma 10minit..erm,xpuas ati ne..Nk tgk pe bnde kt luar 2..Aku pown muka mata n aku tgok housemate aku,eyoQ da duk jenguk kt tingkap..pastu aku pon tnya la.."Apa 2?" erm,Bunga api..cessss,bunga api ker..asal bunyi cam boOm org berperang je..o0O bru aku ingat arini kn Raya cina..Meriah gler dorg smpi bunga api pasang pagi2x buta..Kaco aku tdo jer..he3!

Aku dgn muka banggang pown teruskn tdo aku..erm, Gong Xi Fatt Chai 2 all chinese..^_^

No comments:

Post a Comment