Thursday, January 29, 2009

Hangin out wit fwenz..!!!

Today aku hangin out wit my fwenz at The Mines...(tmpt ne je yg dekat)nk g kl jauh sgt..
mmg kitorg rancang nk kuar arini sbb bowink duk hostel cuti2x ne..hi3! lg pown arini kwn aku besday..so, hangin out ngan besday gurl la..bru hepi dia..xgak borink kt hostel..
awal2x pagi lg kwn aku c yaya ne menjerit2x bangonkn kitorg...uihhh,semangat dia ne..he3! kitorg janji nk jln jam 10.00am tp tup tup, jam11.oo gak gerak..janji melayu la katakn..tp yg bt kn aku sengal bas ne larh..ramai btul org..uh bersempit2x cam ikan sardin dlm tin..(ikan sardin dlm tin lg selesa..ehe..)bas oh bas...org oh org..mcam2x bau o0... nasib baek la mines ne dkat jer..klu smpi kl..ley pengsan..!!

Smpi mines jer, first nk isi pewot lu..pusing pnya pusing,xtaw nk mkn kt ner..g kt mknan kena boikot 2, da ciap Q lg..pastu xjd..kuar g cri tmpt laen..pastu g mkn mknan hot plate jer..senang ati..xperlu mknn boikot 2..cehhhhh..(yerlah tu) pastu kitorg g tgk wayang..Sifu & Tongga...fuhh rmai gler org...rasa2xnya cam nk penuh 1 hall g tgok citer tuh..erm, best gak citer 2..lawak gak larh tp jln cerita cam xbest jer..(opss soweyy, honest pnya comment aa..)tp mmg sakit pewot tgok lawak nabil ngan apek..hi3! pas tu kitorg nk men bowling ngan karaoke..tp rmai gak org..so, tangguh jerlah hajat 2..nti jer lah..hu3!

so, kitorg duk tawaf 1 mines jer lah..ujung ke ujung, kedai ke satu kedai..rmai gak org taw..mcm2x ragam...mcm2x gaya..ada yg 1 family, kwn2x, ada gak yg berpasang2xan..uhhhh ne yg bt jeles ne..kwn aku sorg ne da ngadu..."erm jeles tul aku tgok org jalan ngan couple2x dorg..knpa larh jauh sgt couple kte kn??"huhu..sedey lak aku dgr keluhan kwn aku ne..rndu kt si dia ke fren?? hek3..sabar...t jmpa la 2...kn?kn?

But xpe, today kitorg enjoy..wlpun blik dlm keadaan basah sbb kena ujan lebat..hu3! tggu bas lama2x tyme ujan..ngan payung yg sememangnya pelindung..tp ttap basah..hampehh..tp last2x naek teksi gak..kitorg siap pujuk uncle teksi 2 utk hntr kitorg 5 ne..5 org beb..nseb baek tyme ujan..nseb baek dkat gak..nak gak uncle teksi 2 hntr smpi hostel..uhhh selamat gak smpi...
So, 2 la aku nk citer..ari yg xmemboringkn dlm cuti aku semggu ne wlpun ade sengal2x gak..hoho!! ngeee~

No comments:

Post a Comment