Saturday, March 13, 2010

miss my bluish gitar

missssshhh my bluish gitar!!!!!
omg time bosan2 mcm ni bru teringt gitar tuh
ntah mcmne keadaan gitar tu skg..
dibwah jagaan family ku dikmpg..
sbnrnya aku xreti pon maen gitar tu..
petik maen hentam je aku reti la
hahahahahaha
nk taw, gitar tu abg aku belikan tahun lpas
bln7 kt sabah..father & mama tlg pilih je..
kononnya utk mybesday bln11 last year..
tp aku mmg xreti tul la!!
ishhh keras je jari jemari aku ni..
time cuti sem 1bulan last year aku ada la try2 nk bljr..
tp father aku gelak je..so mknanya?
pham2 sendiri la eh..hahaha..

haa yg kaler biru tu la sejibik cam gitar aku..
biru my febret kaler..pandai dorg plih..kekeke
btw, aku mmg nk bljr maen gitar ni..
anyone sudi nk ajar aku, dipersilakan..
aku blnja aiscream cornetto love..
xpon aku blnja mc flurry cokelat..
ohhh yummy~

p/s : ehh dulu aku pnah post psal c blush my peneman tido..
skg bru tau yg blush ada kwn da..
si bluish gitar..ohh nama dorg hmpir2 sama...hoyehh~

No comments:

Post a Comment