Monday, March 1, 2010

bulantiga

"syurga itu ditelapak kaki ibu"

ya aku tidak menafikan hakikat itu..
sbb ibulah melahirkan aku kedunia ni..
selama ini segalany diatur oleh kedua ibubapa ku..
tp kali ini aku sudah besar..
aku rasa aku yakin utk mengatur hidupku kini..
masa depanku..arah tujuku..

td mamaku mengirim sms kpdku..
..lepas da konvo nti smbg study lg..
..jgn malas2..paham..

aku terkejut.terkedu.terdiam.
apa yg aku rancang jauh bercanggah dr kehendak mama..
..aku malas smbg study lg..
..nk kerja cri duit..
..nk kawen..haha !<--kuang ajaq kn..haha!

pastu mama aku reply dgn sms berbaur marah..
..jgn nk gatal nk berlaki..masih muda..
..smbg study smpi amerika jmpa barack obama..

barack obama? haha! amerika lak tuh..perang2..
cubalahh new zealand ke..dpt minum susu ari2..
hahahaha!
...hahaha! xmo jugak..
..nk kerja da..mlas bljr..wt pening kpala..
..nti pecah kepala ni..<---alasan xbleh blah..

pastu mama aku mula bebel2..
aku mlas nk lyan..so xreply msg da..
anak durhaka kn haku..huhuhu..
aku mmg P bab2 bljr ni tp xtau la knpa sem lpas aku dpt 4flat..
hah! ada unsur riak takbur disitu..
*sila lempang plus tendang laju2*

hahhhh mood aku rojak buah da ni..
nti2 aku kena terangkn kt mama aku smua2..
ampun tuanku beribu2 ampun ye..
bapak aku ok je..mama plak nk kecoh..
[eh dia ngandungkn aku..so msti nk over kecoh..kn?kn?]
ahhh sudalah..nk stop..
.titik.
*pening suda..smbil hantuk2 kpla kt dinding*

p/s : 1mac2010..cepatnya masa berlalu..hmmm..

2 comments:

  1. blaja dan kawen?
    xboleh?

    ReplyDelete
  2. hah? xbleh kot..
    nk fokus 2 bnda dlm 1 masa??
    ohh tidakk! saya kurang bijak kena bt 2 keja ni..hahahaha

    ReplyDelete