Monday, March 8, 2010

dulu dan kini

putus cinta..sakit bukan..
semua org pnah merasa..begitu jugak aku..
pengalaman cinta berbeza2..ada yg teruk kisah cintanya..
ada jugak yg tidak..seorg kwn bercerita ttg kisah cintanya yg putus kini..
terkelumit perasaan kasihan dan simpatiku pd dia..
aku tidak mampu berbuat apa2..cuma mampu memberi nasihat shja..
yg aku katakan tidak perlulah utk diingt sidia yg pergi..
tp kisahnya cuma itu..yg bagiku cuma biasa shja..
dia jauh lbih beruntung dr aku..jauh sekali..
dia patut bersyukur pndapatku..mungkin klu dia ditempat aku,
jika diberi garfu mahu sja dicucuk kedua-dua mata miliknya itu..

klu ada org bertnyakn kpd aku..
mgenai kisah cinta aku yg dlu2..
hmmm rasa mahu tergelak tergolek rasanya..
berginang airmata meratap kekasih yg curang..
jika hendak diingt semula, aku hanya ingin ketawa setiap masa..
begitu bodohnya ketika itu..menangis beriya2..
tp mna mungkin dpt kembalikn kekasih yg di tangisi..
aku menangis menghabiskn airmata tp dia???
tersenyum melangkah pergi meninggalkn aku..
aku masih ingt kata2 kwnku dlu..
tuhan syg kita..dia mahu tunjukkn perangai sbnr dia..

aku yakin kini aku mungkin org yg lbih tabah dr yg dia tggalkn dulu
mgkin jauh lebih tabah dr dia..selama 3tahun ini byk pngalaman aku dpt
dan mungkin dia patut berbangga gara2 dia lah aku setabah ini..
dia lah lelaki terakhir yg aku tangisi..
ada jugak lelaki yg berada dihatiku slpas dia..
tp stlh smua pergi aku bagaikn tiada perasaan..
tiada airmata mahupun tangisan meminta dikasihi..
bukan aku tidak mampu cuma aku serik.serik sekali..

kini dia muncul kembali..tp aku tidak peduli..
aku kena tabahkn diri..tidak perlu pikirkan dia lg..
aku tidak perlu dia lagi..aku yakin sekali..

"Never regret something that made you smile.."

dia kisah silamku..

p/s : entri emo sekali lg..mahap beribu kali..cuma meluahkn yg terbuku dihati..
minta dibantu sekali lagi..aku kini berfikir utk membuat persembahan teater utk pertama kali..
harap diberi idea yg menusuk hati..
ewah2..aku mcm berbicara dr hati ke hati..
hehehehehehe..

No comments:

Post a Comment