Tuesday, September 15, 2009

kad raya oOh kad raya..

kenapa tahun ne aku xdapat kad raya??
oOh sgt sedey..(pdhal da 3thun xdpt ne)
kemana pergi semua pengalaman raya2 aku yg dulu?
kad raya berlambak smpi xmuat dinding umah nk lekat..
mna lg kad raya kakak2 aku, abg2 aku..penuh wehh..
ada lak kad raya kwn2 smpi da yg aku xsempat nk blas..
owwhh maaf yek kwn2..(mcm de fans jer..hak9)
tp tu dulu....skg everything missing!!! *sigh*
so sad...

http://emo.huhiho.com
aku rindukn pnglman posa n raya dulu2..
everything still in my memory... beshhnyaaa~
kad raya skg da xda lg ka?
smua pon nk pkai sms..mms..xbest2
da tuh lau skg,, kad raya yg da kt umah pon da bpa je..
boleh di kira tau..haaa..i tell u......
kad raya smua tu kosong.. sja lekat nk hias umah kononnya..
pdhal kad raya beli sndri..da xda spa nk bg...hahaha!
moden la skg kot..mms je kt kad raya.. nk jimat eh..
tp kn raya setahun sekali!!!
aku still nk kad raya gak!!! heheheh!
agak2 nya, thun ne dpt ke x eh...??
ngeee~ heheheh!
http://emo.huhiho.com

No comments:

Post a Comment